Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Muzyka

Wszystkie motety

Recenzja płyty: Capella Cracoviensis, „Bach, Motets”

materiały prasowe
Intymność w zestawieniu z lekkością, swobodą i słyszalną radością śpiewania nadaje szczególny urok tej interpretacji.

To drugie już pojawienie się tego polskiego zespołu – jego części wokalnej – pod prestiżową marką, pod którą ukazują się nagrania czołówki zespołów muzyki dawnej. W zeszłym roku zespół wokalny Capelli Cracoviensis zadebiutował w niej utworami „Te Deum” Marca-Antoine’a Charpentiera i Jeana-Baptiste’a Lully’ego wraz z wybitną francuską formacją Le Poème Harmonique pod dyrekcją Vincenta Dumestre’a. Tym razem na płycie pojawia się sam, pod batutą znakomitego włoskiego klawesynisty i dyrygenta, twórcy i szefa zespołu La Risonanza.

Capella Cracoviensis, dyr. Fabio Bonizzoni, Bach, Motets, Alpha 2015

Polityka 3.2015 (2992) z dnia 13.01.2015; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Wszystkie motety"
Reklama