Muzyka

Country z garażu

Recenzja płyty: Aubrie Sellers, „New City Blues”

materiały prasowe
Płyta wydaje się ciekawą propozycją, ukazującą, jak łączyć tradycję z energią i upodobaniami młodego pokolenia.

Obok uznanych gwiazd prezentujących swoje nowe nagrania na rynku muzycznym próbują znaleźć dla siebie miejsce również debiutanci. Konkurencja jest ogromna, więc wybicie się ponad średnią to nie lada wyczyn. Wydaje się, że takiego wyczynu dokonała działająca w Nashville wokalistka Aubrie Sellers. Choć jej debiutancki album nosi tytuł „New City Blues”, to muzyka na nim zawarta zaledwie muska obrzeża tego gatunku. Jeśli ktoś miałby kłopoty z klasyfikowaniem tego, co Aubrie Sellers proponuje, to w sukurs przychodzi sama artystka. Określa ona swój styl mianem „garage country”. I wydaje się, że to bardzo trafna charakterystyka. Słyszymy w piosenkach Sellers „brudną”, surową gitarę, a oprócz bliskich klasycznemu country ballad, takich jak „Losing Ground”, artystka nie boi się atakować słuchaczy kompozycjami bardziej przypominającymi to, co robi np. Dan Auerbach z Black Keys. „New City Blues” wydaje się ciekawą propozycją, ukazującą, jak łączyć tradycję z energią i upodobaniami młodego pokolenia.

Aubrie Sellers, New City Blues, Aubrie Sellers Music

Polityka 15.2016 (3054) z dnia 05.04.2016; Afisz. Premiery; s. 85
Oryginalny tytuł tekstu: "Country z garażu"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Kraj

Śledztwo „Polityki”. Białoruska opozycjonistka nagle zniknęła. Badamy kolejne tropy

Anżelika Mielnikawa, ważna białoruska opozycjonistka, obywatelka Polski, zaginęła. W lutym poleciała do Londynu. Tam ślad się urwał. Udało nam się ustalić, co stało się dalej.

Paweł Reszka, Timur Olevsky, Evgenia Tamarchenko
06.05.2025
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną