Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty w okazyjnej cenie!

Subskrybuj
Muzyka

Mroki dyskoteki

Recenzja płyty: The Dumplings, „Raj”

materiały prasowe
Bardzo ciekawa płyta, choć może odstręczyć mniej wymagających słuchaczy.

Trzecia płyta Justyny Święs i Kuby Karasia w zasadzie idzie traktem wytyczonym przez poprzednie – zresztą bardzo udane – dokonania. Cała utrzymana w konwencji elektropopu, z wyeksponowanym wokalem i czytelną, nieskomplikowaną aranżacją. A jednak w porównaniu z dwoma poprzednimi albumami duetu dużo więcej tu mroku, obecnego zarówno w tekstach eksponujących motywy samotności, depresji, lęku, jak i w transowym, niekiedy drażniąco monotonnym rytmie.

The Dumplings, Raj, Warner

Polityka 38.2018 (3178) z dnia 18.09.2018; Afisz. Premiery; s. 81
Oryginalny tytuł tekstu: "Mroki dyskoteki"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >