Paszporty POLITYKI

Michał Staniszewski: W grach jest miejsce na każde uczucie

Leszek Zych / Polityka
„W grach chodzi nie tylko o uczucie zwycięstwa. To za mało” – opowiada Michał Staniszewski ze Studia Plastic.

Wydana w 2016 r. gra „Bound”, za którą nominujemy Michała Staniszewskiego ze Studia Plastic do Paszportu POLITYKI, pokazuje, że dziś działa w zupełnie innej skali niż kiedyś. Przygotowana z myślą o konsoli PlayStation 4 gra – o kobiecie, która wraca do wspomnień z dzieciństwa, przenosząc się zarazem w fantastyczny świat kolorów i tańca – chwalona była na całym świecie za walory wizualne. Dziś Staniszewski wraz z grupą Plastic zajmuje się rozwijaniem technologii wirtualnej rzeczywistości na platformie Sony PlayStation. Czytaj więcej »

Michał Staniszewski opowiada o grze „Bound”, koncepcji, która kryła się za tym projektem, o wadze szczegółów i o grach jako elemencie kultury:

Reklama

Czytaj także

Rynek

Maseczki pseudoochronne

Czy to bal maskowy, czy raczej taniec śmierci? Rząd każe nam nosić maseczki, ale już nie dba o to, co trafia na rynek. Czy maseczki sprzedawane w aptekach i sklepach naprawdę nas chronią?

Violetta Krasnowska
18.01.2021
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną