Dokument bez tytułu
Paszporty POLITYKI

Michał Staniszewski: W grach jest miejsce na każde uczucie

Leszek Zych / Polityka
„W grach chodzi nie tylko o uczucie zwycięstwa. To za mało” – opowiada Michał Staniszewski ze Studia Plastic.

Wydana w 2016 r. gra „Bound”, za którą nominujemy Michała Staniszewskiego ze Studia Plastic do Paszportu POLITYKI, pokazuje, że dziś działa w zupełnie innej skali niż kiedyś. Przygotowana z myślą o konsoli PlayStation 4 gra – o kobiecie, która wraca do wspomnień z dzieciństwa, przenosząc się zarazem w fantastyczny świat kolorów i tańca – chwalona była na całym świecie za walory wizualne. Dziś Staniszewski wraz z grupą Plastic zajmuje się rozwijaniem technologii wirtualnej rzeczywistości na platformie Sony PlayStation. Czytaj więcej »

Michał Staniszewski opowiada o grze „Bound”, koncepcji, która kryła się za tym projektem, o wadze szczegółów i o grach jako elemencie kultury:

Reklama

Czytaj także

null
Społeczeństwo

Diabeł i raj Katarzyny Gärtner. Jak słynna autorka „Małgośki” straciła dorobek życia

83-letnia dziś Katarzyna Gärtner, słynna kompozytorka „Małgośki” i wielu innych przebojów, tuła się po domach przyjaciół i stara odzyskać dom, studio oraz swój dorobek artystyczny.

Violetta Krasnowska
06.04.2025
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną