Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Teatr

Buffo Stuhra

Recenzja spektaklu: „Cyrulik sewilski”, reż. Jerzy Stuhr

„Cyrulik sewilski”, reż. Jerzy Stuhr „Cyrulik sewilski”, reż. Jerzy Stuhr Ryszard Kornecki / materiały prasowe
To druga, po „Don Pasquale” Gaetana Donizettiego, realizacja operowa firmowana przez Jerzego Stuhra.

To druga, po „Don Pasquale” Gaetana Donizettiego, realizacja operowa firmowana przez Jerzego Stuhra. Od razu trzeba powiedzieć: udana. Bez dziwactw, z realistyczną scenografią Natalii Kitamikado i współczesnymi strojami Joanny Klimas, ale nie uwspółcześniona, wierna treści i momentami nieodparcie śmieszna. Nasz ceniony aktor i reżyser pracował wielokrotnie we Włoszech, zna język i czuje literaturę, ma też zmysł komediowy, i wszystko to ma swoje odzwierciedlenie w spektaklu. 

Gioacchino Rossini, Cyrulik sewilski, reż. Jerzy Stuhr, Opera Krakowska

Polityka 13.2019 (3204) z dnia 26.03.2019; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Buffo Stuhra"
Reklama