Twoja „Polityka”. Jest nam po drodze. Każdego dnia.

Pierwszy miesiąc tylko 11,90 zł!

Subskrybuj
Wystawy

Reklama dźwignią miasta?

Recenzja wystawy: "Miasto na sprzedaż"

materiały prasowe
Reklama na ulicach Warszawy od XIX w. do dziś.

Muzeum, kojarzone dotychczas ze sztuką dość elitarną, zorganizowało wystawę dla szerokiej publiczności. Temat atrakcyjny i niezwykle aktualny: reklamy w mieście. A głębokie historyczne spojrzenie wyzwala wiele refleksji. Ekspozycję warto więc zwiedzić, ale na tym nie kończyć. Jest ona bowiem częścią większego projektu – festiwalu Warszawa w Budowie, z bogatym i atrakcyjnym programem, w całości poświęconego inwazji reklam na stolicę.

Miasto na sprzedaż. Reklama na ulicach Warszawy od XIX w. do dziś, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Warszawa, czynna do 9 grudnia

Polityka 43.2012 (2880) z dnia 24.10.2012; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Reklama dźwignią miasta?"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Nowe leki na odchudzanie podbijają świat. Czy właśnie odkryliśmy Święty Graal?

Czy nowe leki na odchudzanie, które właśnie zalewają zachodnie rynki, to największa rewolucja w medycynie od czasów antybiotyków? Jeśli tak, to może nas czekać również rewolucja społeczna.

Paweł Walewski, Łukasz Wójcik
23.09.2023
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną