Oferta na pierwszy rok:

4 zł/tydzień

SUBSKRYBUJ
Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 24,99 zł!

Subskrybuj
Wystawy

Reklama dźwignią miasta?

Recenzja wystawy: "Miasto na sprzedaż"

materiały prasowe
Reklama na ulicach Warszawy od XIX w. do dziś.

Muzeum, kojarzone dotychczas ze sztuką dość elitarną, zorganizowało wystawę dla szerokiej publiczności. Temat atrakcyjny i niezwykle aktualny: reklamy w mieście. A głębokie historyczne spojrzenie wyzwala wiele refleksji. Ekspozycję warto więc zwiedzić, ale na tym nie kończyć. Jest ona bowiem częścią większego projektu – festiwalu Warszawa w Budowie, z bogatym i atrakcyjnym programem, w całości poświęconego inwazji reklam na stolicę.

Miasto na sprzedaż. Reklama na ulicach Warszawy od XIX w. do dziś, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Warszawa, czynna do 9 grudnia

Polityka 43.2012 (2880) z dnia 24.10.2012; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Reklama dźwignią miasta?"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Nauka

Kleszcz: pospolity, łąkowy, afrykański. Dlaczego nam grożą i jak się ich pozbyć

Wiktoria Romanek z Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego opowiada „Polityce” o tym, jak rozróżnić kleszcze, o Narodowym Kleszczobraniu oraz tym, co robić, gdy znajdziemy kleszcza wbitego w nasze ciało lub ciało naszego czworonożnego przyjaciela.

Maciej Jaźwiecki
16.06.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną