Wystawy

Reklama dźwignią miasta?

Recenzja wystawy: "Miasto na sprzedaż"

materiały prasowe
Reklama na ulicach Warszawy od XIX w. do dziś.

Muzeum, kojarzone dotychczas ze sztuką dość elitarną, zorganizowało wystawę dla szerokiej publiczności. Temat atrakcyjny i niezwykle aktualny: reklamy w mieście. A głębokie historyczne spojrzenie wyzwala wiele refleksji. Ekspozycję warto więc zwiedzić, ale na tym nie kończyć. Jest ona bowiem częścią większego projektu – festiwalu Warszawa w Budowie, z bogatym i atrakcyjnym programem, w całości poświęconego inwazji reklam na stolicę.

Miasto na sprzedaż. Reklama na ulicach Warszawy od XIX w. do dziś, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Warszawa, czynna do 9 grudnia

Polityka 43.2012 (2880) z dnia 24.10.2012; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Reklama dźwignią miasta?"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Fotoreportaże

Urok małych liczb. Najlepsze polskie apartamentowce

Zamiast balkonów na długość stopy i niedoświetlonych parapetów są szerokie tarasy i wielkie okna, zamiast anonimowości – przestrzenie, które sprzyjają spotkaniom z sąsiadami. Najlepsze polskie apartamentowce mają mało mieszkań, wyjątkową architekturę i położenie. Niestety, kameralne wciąż znaczy rzadkie i ekskluzywne.

Marta Polny
28.09.2021
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną