Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Wystawy

Gorące malarstwo

Recenzja wystawy: "Samozapłon"

Adam Adach, Tania historia, 2007 Adam Adach, Tania historia, 2007 Galeria Bielska BWA / materiały prasowe
Twórców łączy tylko jedno – ów tytułowy samozapłon, powstały ze zderzenia świata zewnętrznego z indywidualnym talentem i wizją.

Co dwa lata organizowany jest w Bielsku-Białej renomowany konkurs malarski „Bielska Jesień”. W pozostałe lata – by nie wyjść z wprawy – konkurs kuratorski na najciekawszą wystawę malarstwa. W tym roku Michał Suchora zaproponował ekspozycję, w której mieszają się najprzeróżniejsze poetyki i stylistyki, a twórców łączy tylko jedno – ów tytułowy samozapłon, powstały ze zderzenia świata zewnętrznego z indywidualnym talentem i wizją.

Samozapłon, Galeria Bielska BWA, czynna do 18 listopada

Polityka 43.2012 (2880) z dnia 24.10.2012; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Gorące malarstwo"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Rząd tnie cesarki, choć Polki boją się rodzić naturalnie. Co się dzieje na porodówkach?

Polka idzie dziś po zaświadczenie od psychiatry nie tylko wtedy, kiedy potrzebuje aborcji, ale i po to, żeby zagwarantować sobie cesarskie cięcie. Rodzi w ten sposób już co druga. Eksperci WHO i ONZ przypatrują się tej sytuacji ze zdziwieniem, pytając, co właściwie dzieje się na polskich porodówkach?

Agata Szczerbiak
02.12.2022
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną