Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Ludzie i style

10 najlepszych reklam z Super Bowl 2015

Emisja półminutowego klipu podczas finału rozgrywek futbolu amerykańskiego kosztowała nawet 4,5 mln dolarów. Oto najlepsze z nich.
Występ Katy Perry w przerwie finału Super Bowl.Super Bowl/FacebookWystęp Katy Perry w przerwie finału Super Bowl.

Zeszłoroczne Super Bowl obejrzało rekordowe 111,5 mln Amerykanów. W tym roku wynik był zapewne jeszcze lepszy, bo finał sezonu amerykańskiej Narodowej Ligi Futbolowej NFL z każdym rokiem zyskuje na popularności. 

Fenomenu Super Bowl nie da się wyjaśnić tylko emocjami sportowymi. Najbardziej wyczekiwanym momentem imprezy jest przerwa w meczu, podczas której na scenie występują największe gwiazdy popkultury.

W ubiegłym roku byli to Bruno Mars z Red Hot Chili Peppers. W tym roku widzów zebranych na stadionie Uniwersytetu Phoenix, a przede wszystkim tych przed telewizorami, zachwyciła Katy Perry, do której na chwilę dołączył słynny gitarzysta i wokalista Lenny Kravitz.

Trzecią wielką atrakcją są... reklamy. Specjalnie na tę okazję przygotowują je największe firmy świata. A przynajmniej najbogatsze, bo za pokazanie 30-sekundowego klipu tego wieczoru telewizja NBC życzy sobie nawet 4,5 mln dolarów. 

Na tej jednorazowej emisji kariera owych reklam się nie kończy. Przeciwnie, dopiero rozpoczynają swoją internetową karierę – w tym roku zresztą organizatorzy imprezy na żywo publikowali je na swojej stronie.

Zainteresowanie internautów klipami nie powinno dziwić. Imponujące są bowiem nie tylko budżety spotów, ale również ich obsada. W tym roku pojawili się w nich m.in. Jeff Bridges, Pierce Brosnan, Liam Neeson, Bryan Cranston (znany z serialu „Breaking Bad”), Kim Kardashian czy Lindsay Lohan. 

W niedzielny wieczór reklam tych wyemitowano ponad 60. Oto dziesięć tych, które naszym zdaniem zasługują na szczególną uwagę:

1.

Reklama