Nowe reakcje na Facebooku – co tak naprawdę wyrażają?
Z pewnością więcej niż „Lubię to”. Nie wyczerpują one jednak całkowicie gamy odczuwanych przez nas emocji.
mat. pr.

Oto są – nowe reakcje na Facebooku. Mark Zuckerberg ugiął się pod ciężarem próśb o przycisk inny niż „Lubię to”. Użytkownicy domagali się bowiem od dawna znaku odwrotnego – czyli kciuka w dół. Szef Facebooka zdecydował się jednak repertuar reakcji poszerzyć. Trochę zresztą w obawie, że „nielubienie” będzie dominować, a serwis nieco sposępnieje, co nie pasowałoby do jego ogólnie przyjętej filozofii.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną