„Wyciskacz łez”. Zachodnie media zachwycone polską reklamą
Reklama ujmuje nawet Brytyjczyków, którzy opowiedzieli się niedawno za Brexitem – piszą komentatorzy w zagranicznych mediach. Co ich tak urzekło?
Zdaniem zachodnich publicystów polska reklama wygrywa prostotą, autentyzmem, humorem.
Youtube

Zdaniem zachodnich publicystów polska reklama wygrywa prostotą, autentyzmem, humorem.

W reklamie polskiego serwisu aukcyjnego Allegro widzimy starszego pana, który z uporem próbuje przyswoić język angielski. Studiuje podręczniki i słowniki, przegląda sieć, nakleja karteczki post-it na rzeczach, których używa, a nawet na psie, który mu w tej nauce towarzyszy. Mężczyzna mówi w obcym języku do kaczuszki w wannie, do kuriera, do przypadkowych osób. Ogląda filmy. Słucha nagrań. Ćwiczy. A to dlatego, że wybiera się na święta do rodziny w Wielkiej Brytanii i bardzo chce powitać swoją wnuczkę w języku, który zna lepiej, czyli po angielsku.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną