Gigant handlu internetowego wreszcie oficjalnie ogłosił wejście do naszego rynku. Amazona bać ma się Allegro – a może niekoniecznie?
20 lat temu w poznańskiej piwnicy powstało Allegro, które dziś jest jedną z największych polskich spółek i właśnie wchodzi na giełdę. Tak zaczyna się cyfrowa era w polskiej gospodarce.
Amazon, najsłynniejszy sklep internetowy świata, szykuje w Polsce drugie, prawdziwe otwarcie. Przy tej okazji napotka silną zadomowioną konkurencję: Allegro i AliExpress. Będzie ostro.
Szef WHO ogłosił, że epidemia SARS-CoV-2 jest już pandemią. Premier Włoch - że w kraju zostaną zamknięte wszystkie punkty usługowe poza sklepami z jedzeniem i aptekami. A premier Polski zabronił Allegro i OLX sprzedaży żeli antybakteryjnych i maseczek.
W swojej nowej reklamie popularny serwis aukcyjny sięga po sprawdzone chwyty: emocjonalną historię i dzieci w roli aktorów.
Polski serwis aukcyjny ponownie stawia na wzruszenia. Sądząc po reakcjach – z powodzeniem.
Polska reklama z dnia na dzień stała się przebojem internetu. Nic dziwnego, że autorzy podobnych opowieści teraz o sobie przypominają.
Reklama ujmuje nawet Brytyjczyków, którzy opowiedzieli się niedawno za Brexitem – piszą komentatorzy w zagranicznych mediach. Co ich tak urzekło?
Dlaczego szukając do reklamy figury przedstawiciela odległej, egzotycznej kultury, sięgamy po motyw ciemnoskórego dziecka?
Allegro sprzedane za grube miliardy. W jakiej formie jest teraz gwiazda polskiej new economy? Co prawda, nie taka ona polska ani biznes taki nowy, ale i tak ciekawe, co będzie dalej.