Jarosław trendsetter Kaczyński. Patriotyczna pelerynka podbije świat mody?
Wystarczyło jedno zdjęcie, a kilkanaście godzin później Polacy oszaleli na punkcie patriotycznej peleryny. Prezes PiS nie zdawał sobie chyba sprawy z tego, jak skutecznym jest piarowcem – ze swoją siłą przebicia dorównał najbardziej uznanym polskim influencerom. W marketingu liczą się przede wszystkim naturalność i szczerość, a cóż innego reprezentował sobą Jarosław Kaczyński, stojąc na szczycie Koziarza w smugach deszczu?
Do pamiętnej niedzieli gustem prezesa PiS nikt nie zaprzątał sobie raczej głowy. Widywany jest zwykle ubrany prosto i skromnie, w czarny garnitur. Albo mniej formalnie: w przydługie spodnie, koszulę i sweter. Tym razem ustawił się do zdjęcia w biało-czerwonym ponczu z godłem Polski na piersi i z granatową czapką z daszkiem na głowie. Patriotyczna peleryna okazała się przebojem – już następnego dnia producent gadżetu miał pełne ręce roboty. Podobnie jak właściciele sklepów z podobnymi gadżetami w narodowych barwach.
„Niech deszcz nie zmyje twojego patriotyzmu”
Według informacji podanych przez polsatnews.pl patriotyczna peleryna zalegała na półkach sklepowych od pięciu lat, a dokładnie od czasów Euro 2012. Ze względu na nikłe zainteresowanie wstrzymano nawet jej produkcję. Teraz muszą uzupełniać towar. Handlowcy zadbali poza tym o odpowiednią oprawę, eksponując peleryny w sklepowych witrynach w towarzystwie tekturowej twarzy prezesa Kaczyńskiego.
Sprzedawcy portalu aukcyjnego Allegro też nie pozostali w tyle. Biało-czerwone peleryny reklamują po narodowemu: „Modny, przeciwdeszczowy i niezawodny płaszcz w biało-czerwonych kolorach.