Polskie „Saturday Night Live” pozytywnie zaskakuje
Mierzenie się z legendą amerykańskiego „SNL” to zadanie z góry skazane na porażkę, choćby ze względu na grozę ciągłego porównywania z oryginałem. A jednak się udało.
Piotr Adamczyk i reklama ASAP
Youtube

Piotr Adamczyk i reklama ASAP

Tytułem wstępu: „Saturday Night Live” to legendarny amerykański program satyryczny, emitowany – jak nazwa wskazuje – w sobotnie wieczory, na żywo. Od 1975 roku. Na okołogodzinny program każdego odcinka składa się szereg krótszych i dłuższych skeczy, w których parodiuje się polityków, obśmiewa reklamy, tworzy ostry i prześmiewczy program informacyjny albo po prostu odgrywa zabawne, niekiedy surrealistyczne scenki. Trzon obsady jest stały, składa się na niego kilkoro aktorek i aktorów, powracających co tydzień, różnie angażujących się w różne scenki, co sobota też dołącza do nich gość prowadzący, który otwiera program monologiem, a potem pojawia się w wybranych skeczach.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną