Ludzie i style

Najlepsze dla maszynki

Reklama społecznie zaangażowana

Kadry z reklamy Gillette apelującej do mężczyzn, by byli najlepszą wersją siebie. Kadry z reklamy Gillette apelującej do mężczyzn, by byli najlepszą wersją siebie. materiały prasowe
Jednorazowe golarki dla mężczyzn reklamowane są teraz poprzez propagowanie praw kobiet. To przykład angażowania się koncernów w problematykę społeczną, czy raczej kolejny cyniczny chwyt marketingowy?
Reklama Gillette jest pierwszą zrealizowaną na taką skalę kampanią zaangażowaną społecznie skierowaną tylko do mężczyzn.materiały prasowe Reklama Gillette jest pierwszą zrealizowaną na taką skalę kampanią zaangażowaną społecznie skierowaną tylko do mężczyzn.

Gillette sprzedaje żyletki. Ale obecna reklama tej marki to już kampania społeczna, która dotyczy problemu toksycznej męskości. Jest odpowiedzią na wydarzenia #MeToo i apelem do mężczyzn, by byli „najlepszą wersją siebie”. Nowy film zaczyna się od sceny z biegnącymi chłopcami, którzy goniąc nielubianego rówieśnika, przebijają się przez ekran projekcyjny z logo firmy i klasycznym hasłem „Najlepsze dla mężczyzny”. W kolejnych scenach widzimy mężczyznę, który przerywa bójkę chłopców.

Polityka 7.2019 (3198) z dnia 12.02.2019; Ludzie i style; s. 64
Oryginalny tytuł tekstu: "Najlepsze dla maszynki"

Czytaj także

Ludzie i style

Janusz Dzięcioł w szponach szołbizu

Wyluzowany Janusz Dzięcioł powtarza do kamery, że nie lubiłby siebie, gdyby się zmienił, dlatego się nie zmieni, chociaż kto wie, co sława przyniesie. Szołbiznes, mówią ludzie, jest jak walec, każdego rozgniecie, każdą głębię duchową zniweluje. Czy normalny człowiek po wygraniu bardzo popularnego programu telewizyjnego może z wygranym półmilionem złotych w kieszeni wrócić do bloków, do pracy?

Sławomir Mizerski
30.06.2001