Ludzie i style

Rower reklamowy

Rower wiezie reklamę

CCC Team podczas wyścigu Tirreno-Adriático. CCC Team podczas wyścigu Tirreno-Adriático. Tim de Waele / Getty Images
Miliarder Dariusz Miłek dopiął swego. Sponsorowany przez niego kolarski team wjechał do zawodowej elity.
Dziś Dariusz Miłek wkłada miliony w kolarstwo, ale przed laty dzięki kolarstwu sam zaczął zarabiać pierwsze spore pieniądze.Marek Wiśniewski/Puls Biznesu/Forum Dziś Dariusz Miłek wkłada miliony w kolarstwo, ale przed laty dzięki kolarstwu sam zaczął zarabiać pierwsze spore pieniądze.

Przyszła wiosna, a wraz z nią ruszył kolarski sezon. Prestiżowe jednodniowe klasyki, tygodniowe wyścigi etapowe – to przygrywka do wielkich tourów na drogach Włoch, Francji i Hiszpanii. Pomarańczowa ekipa spod znaku CCC (polskiej grupy kapitałowej, zajmującej się produkcją i sprzedażą obuwia) ma w nich pewne miejsce. Ludzie z kolarskiego środowiska mówią, że Dariusz Miłek, główny udziałowiec CCC, niegdyś kolarz, miliarder z czołówki najbogatszych Polaków, sponsor kolarstwa od kilkunastu lat, dość miał lizania cukierka przez szybę.

Polityka 14.2019 (3205) z dnia 02.04.2019; Ludzie i style; s. 72
Oryginalny tytuł tekstu: "Rower reklamowy"

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Społeczeństwo

Dr Joanna Wardzała o pokoleniu 20-latków odrzucających konsumpcyjny styl życia rodziców

Rozmowa z dr Joanną Wardzałą, socjolożką i badaczką zachowań konsumpcyjnych, o tym, dlaczego dzisiaj młodzi ludzie nie chcą kupować i gromadzić dóbr.

Joanna Podgórska
12.11.2019