Ludzie i style

Rower reklamowy

Rower wiezie reklamę

CCC Team podczas wyścigu Tirreno-Adriático. CCC Team podczas wyścigu Tirreno-Adriático. Tim de Waele / Getty Images
Miliarder Dariusz Miłek dopiął swego. Sponsorowany przez niego kolarski team wjechał do zawodowej elity.
Dziś Dariusz Miłek wkłada miliony w kolarstwo, ale przed laty dzięki kolarstwu sam zaczął zarabiać pierwsze spore pieniądze.Marek Wiśniewski/Puls Biznesu/Forum Dziś Dariusz Miłek wkłada miliony w kolarstwo, ale przed laty dzięki kolarstwu sam zaczął zarabiać pierwsze spore pieniądze.

Przyszła wiosna, a wraz z nią ruszył kolarski sezon. Prestiżowe jednodniowe klasyki, tygodniowe wyścigi etapowe – to przygrywka do wielkich tourów na drogach Włoch, Francji i Hiszpanii. Pomarańczowa ekipa spod znaku CCC (polskiej grupy kapitałowej, zajmującej się produkcją i sprzedażą obuwia) ma w nich pewne miejsce. Ludzie z kolarskiego środowiska mówią, że Dariusz Miłek, główny udziałowiec CCC, niegdyś kolarz, miliarder z czołówki najbogatszych Polaków, sponsor kolarstwa od kilkunastu lat, dość miał lizania cukierka przez szybę.

Polityka 14.2019 (3205) z dnia 02.04.2019; Ludzie i style; s. 72
Oryginalny tytuł tekstu: "Rower reklamowy"

Czytaj także

Świat

NIEMCY: Berlin ciągnie do Moskwy

Osiem dekad po pakcie Ribbentrop-Mołotow w Niemczech rośnie presja na kolejną odwilż w relacjach z Rosją. Działania polskiego rządu raczej nie studzą tego zapału.

Adam Krzemiński
02.09.2019