Młodzi nie są chętni na „Mieszkania dla Młodych”

Mieszkania na dopingu
Program Mieszkania dla Młodych tłumów nie przyciągnął. Na zakupy ruszyli natomiast inwestorzy, którzy mniej wierzą w opłacalność lokat, a bardziej w trwałość murów.
Flickr CC by 2.0

Deweloperzy kuszą „rezydencjami”, „ogrodami”, „parkami”, które w praktyce są małymi osiedlami o bardzo przeciętnym standardzie. Ogłaszają promocje, wyprzedaże. Tak się dzieje od lat, ale ostatnio rezultaty są zaskakująco dobre. W minionym kwartale firmy deweloperskie sprzedały 11 tys. mieszkań, tyle samo, ile w analogicznym okresie rekordowego 2007 r. (dane firmy REAS z sześciu największych aglomeracji). W ostatnim kwartale ubiegłego roku sprzedaż była prawie tak samo dobra.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną