Kuriozalna kampania referendalna

Koncert życzeń
Kampania przed referendum dostarczyła kolejnych dowodów na to, że Polak potrafi: wypromować się za publiczne pieniądze i jeszcze trochę zarobić.
Spot reklamowo-referendalny „Przedsiębiorcy z Podlasia”
Getty Images, East News

Spot reklamowo-referendalny „Przedsiębiorcy z Podlasia”

Przez dwa tygodnie kampanii, aż do ciszy wyborczej, w telewizji publicznej (TVP 1, TVP 2, TVP Polonia i w oddziałach regionalnych – łącznie 25 godzin) oraz Polskim Radiu (na antenach głównych i regionalnych – 30 godzin) emitowane są bezpłatne spoty referendalne. Czas antenowy dostały od PKW 133 stowarzyszenia, fundacje, organizacje społeczne i partie polityczne, ale z telewizyjnego skorzystać chciało 74 z nich, z radiowego 40. – Wiele nie skorzystało z niego, ale też mają prawo obsadzić komisje wyborcze i na tym głównie im zależało – słyszymy w PKW.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj