Czy w czasach serwisów społecznościowych własna witryna internetowa jest jeszcze przedsiębiorcom potrzebna? Zdecydowanie tak, chociaż na pewno trzeba ją zaprojektować inaczej niż kiedyś.
Własna strona WWW to wciąż najważniejsza wizytówka każdej firmy. Pod tym względem nic się nie zmieniło, chociaż inaczej niż kiedyś korzystamy z internetu. Jednak nadal każdy, kto zaczyna swoją działalność, powinien pomyśleć o wyborze jak najlepszego adresu swojej witryny. Oczywiście wiele tych najpopularniejszych jest zajętych, ale firmy oferujące swoje usługi pomogą wybrać najlepszą propozycję. Co ciekawe, można skorzystać z tzw. tropicieli domen. Podając profil działalności przedsiębiorstwa, szybko uzyskamy listę wciąż dostępnych adresów najlepiej pasujących do naszej firmy.
Polityka
16.2016
(3055) z dnia 12.04.2016;
Technologia dla biznesu;
s. 58