10 złotych (i aktualnych!) zasad biznesu z lat 90.
Niektórym mogą się wydać przestarzałe, ale zdaniem felietonistki „Forbesa” pomogą w szybszej karierze.

Lata 90. to szalony czas szybkich wzlotów i spektakularnych upadków. Wielu osobom kojarzy się z młodym, nieskrępowanym niczym biznesem, który wywindował kariery tysięcy ludzi na całym świecie.

Dziś zarówno kultura pracy, jak i oczekiwania młodych uległy zmianie. Jednak Alexandra Levit, autorka bestsellera „They Don’t Teach Corporate in College” i felietonistka „Forbesa”, twierdzi że nie wszystkie zasady biznesu z lat 90. można odłożyć do lamusa. Na łamach portalu „Mashable” Levit wylicza te, z którymi powinniśmy liczyć się do dziś.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną