Rynek

Po pierwsze: nie kłamać

Piar dobry i zły

„Public relations dosłownie oznacza relacje publiczne, ale w ciągu ostatnich lat ta definicja przesunęła się w kierunku komunikacji, choć moim zdaniem zarządzanie procesem informacyjnym to tylko znikoma część PR”. „Public relations dosłownie oznacza relacje publiczne, ale w ciągu ostatnich lat ta definicja przesunęła się w kierunku komunikacji, choć moim zdaniem zarządzanie procesem informacyjnym to tylko znikoma część PR”. Rangizzz / PantherMedia
Rozmowa z Grzegorzem Szczepańskim, szefem Związku Firm Public Relations (ZFPR), prezesem agencji Hill+Knowlton Strategies Polska, o złym i dobrym piarze oraz próbach poprawy wizerunku branży.
Grzegorz SzczepańskiZFPR/materiały prasowe Grzegorz Szczepański

ADAM GRZESZAK: – Mamy wakacje, a w praktyce sezon polityczny w pełni. Jedne wybory za nami, za chwilę następne, potem kolejne. Branża public relations nie może opędzić się od zleceń?
GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI: – Rozczaruję pana. Politycy nie poszukują profesjonalnego piaru. Z tego, co wiem, żadna z firm należących do ZFPR nie dostała nawet pytania ze strony partii politycznych, czy zajmie się obsługą kampanii wyborczej. To są dwa różne światy. Zaryzykuję nawet stwierdzenie: w polityce nie ma piaru.

Polityka 28.2019 (3218) z dnia 09.07.2019; Rynek; s. 42
Oryginalny tytuł tekstu: "Po pierwsze: nie kłamać"

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Ja My Oni

Jak komunikować swoje potrzeby

Jak wyrazić swoje potrzeby, aby inni je uwzględniali.

Anna Dąbrowska, Anna Dobrowolska
06.02.2018