Rynek

Po pierwsze: nie kłamać

Piar dobry i zły

„Public relations dosłownie oznacza relacje publiczne, ale w ciągu ostatnich lat ta definicja przesunęła się w kierunku komunikacji, choć moim zdaniem zarządzanie procesem informacyjnym to tylko znikoma część PR”. „Public relations dosłownie oznacza relacje publiczne, ale w ciągu ostatnich lat ta definicja przesunęła się w kierunku komunikacji, choć moim zdaniem zarządzanie procesem informacyjnym to tylko znikoma część PR”. Rangizzz / PantherMedia
Rozmowa z Grzegorzem Szczepańskim, szefem Związku Firm Public Relations (ZFPR), prezesem agencji Hill+Knowlton Strategies Polska, o złym i dobrym piarze oraz próbach poprawy wizerunku branży.
Grzegorz SzczepańskiZFPR/materiały prasowe Grzegorz Szczepański

ADAM GRZESZAK: – Mamy wakacje, a w praktyce sezon polityczny w pełni. Jedne wybory za nami, za chwilę następne, potem kolejne. Branża public relations nie może opędzić się od zleceń?
GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI: – Rozczaruję pana. Politycy nie poszukują profesjonalnego piaru. Z tego, co wiem, żadna z firm należących do ZFPR nie dostała nawet pytania ze strony partii politycznych, czy zajmie się obsługą kampanii wyborczej. To są dwa różne światy. Zaryzykuję nawet stwierdzenie: w polityce nie ma piaru.

Polityka 28.2019 (3218) z dnia 09.07.2019; Rynek; s. 42
Oryginalny tytuł tekstu: "Po pierwsze: nie kłamać"

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Społeczeństwo

Dramat dzieci z wrodzonymi wadami

Co roku rodzi się ponad 2 tys. dzieci z głębokimi wadami. Ich rodziców czasem trzeba zastąpić lub im pomóc. Lecz nie ma kto tego zrobić.

Agnieszka Sowa
01.11.2016