Rynek

Zysk to nie wszystko

materiały prasowe
Dla większości małych i średnich przedsiębiorstw społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest abstrakcyjnym pojęciem. Ale mimo problemów z definicją, ponad połowa z nich organizuje różnego rodzaju akcje na rzecz pracowników, klimatu czy lokalnej społeczności, widząc w tym ważny element w prowadzeniu biznesu. Takie wnioski płyną z raportu „CSR w MŚP. Pod lupą”, przygotowanego przez Europejski Fundusz Leasingowy (EFL).

Od początku transformacji w Polsce EFL współpracuje z MŚP, a od prawie 10 lat analizuje ich dokonania i potencjał rozwoju. Raport „CSR w MŚP” jest dziewiątą z serii publikacji „Pod lupą”.

W poprzednich edycjach opisywana była m.in.: kondycja gospodarcza firm, ich potencjał inwestycyjny, wyzwania rynku pracy czy też oczekiwania pokolenia milenialsów prowadzącego działalność gospodarczą.

Nowy raport, który powstał po przebadaniu 500 firm MŚP z różnych branż, pokazał, jak z działaniami CSR radzą sobie najmniejsze podmioty zatrudniające do 250 pracowników.

Polityka 46.2019 (3236) z dnia 12.11.2019; Raport CSR; s. 45

Czytaj także

Ja My Oni

Jaki wpływ na kreatywność ludzi mają ich emocje

Czy kreatywność przytrafia się tylko nielicznym.

Joanna Maria Kwaśniewska
26.11.2019