Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Rynek

Zabawek jak lodu

Tak zarabia się na dzieciach

Modę na zabawki kreują kina, telewizja i reklamy emitowane miedzy bajkami na kanałach dla dzieci. Modę na zabawki kreują kina, telewizja i reklamy emitowane miedzy bajkami na kanałach dla dzieci. Carol Yepes / Getty Images
Zarabianie na dzieciach jest dziś dziecinnie proste.
Jasnowłosa Elsa z „Krainy Lodu 2”.Getty Images Jasnowłosa Elsa z „Krainy Lodu 2”.

Zaróżowiły się i zbłękitniały witryny popularnych sklepów z zabawkami. „Kraina Lodu 2” – z jasnowłosą Elsą, bałwanem Olafem i innymi bohaterami – najpierw w ramach kampanii promocyjnej pojawiła się tam, a potem weszła do kin. Animacja od trzech tygodni okupuje podium box office’u w Polsce i zapewne pozostanie tegorocznym liderem. Disney zarobił na tym filmie prawie miliard dolarów, z czego ponad połowę poza granicami USA. Polacy też, jak widać, dołożyli cegiełkę.

Polityka 51.2019 (3241) z dnia 17.12.2019; Rynek; s. 54
Oryginalny tytuł tekstu: "Zabawek jak lodu"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >