Szok w służbie reklamy

Klient w szoku
Zmęczeni nadmiarem reklam coraz częściej je ignorujemy. Dla przedsiębiorców to poważny problem. Do rynkowej walki wysyłają więc marketingowych partyzantów. Ich bronią jest szok, skandal, zaskoczenie, prowokacja.

W ostatnich dniach sierpnia firma Cechini Dystrybucja z Muszyny zaprezentowała swoją nową wodę mineralną Jankowski. Żeby nie było wątpliwości, o kogo chodzi, z etykiety spogląda słynny gdański prałat. To ma być pierwsza polska luksusowa woda mineralna, zapewnia producent. Kontrowersyjność bohatera go nie zraża, ani to, że ks. Henryk Jankowski czasy świetności ma za sobą. Nie jest już proboszczem, poważnie niedomaga na zdrowiu, a co grosza musi się bronić przed kolejnymi zarzutami.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną