Koncern jako biznes rodzinny

Wszystko w rodzinie
Sporo wielkich światowych koncernów wyrosło z firm rodzinnych. Czy i my doczekamy się dynastii polskich Fordów, Agnellich, Waltonów?
Mariusz Walter i Jan Wejchert już decyzję podjęli. Tworzony przez lata wspólnymi siłami koncern medialny – Grupę ITI – przekazują w ręce następnego pokolenia. W 2001 r. fotel prezesa telewizji TVN, flagowego okrętu grupy, zajął syn Mariusza Waltera – Piotr. Miał niewiele ponad 30 lat, dlatego wielu pracowników stacji widziało w tym bardziej objaw bezkrytycznej miłości rodzicielskiej niż rozsądne posunięcie biznesowe. Plotkowali, że delfin, jak go nazywali, i tak będzie pozostawał pod kontrolą ojca.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną