Z życia sfer

Trochę zgrana płytka
Jest to wiadomość dobra tak z religijnego, jak i biznesowego punktu widzenia, świadczy bowiem o tym, że po okresie kryzysu polskie glazurnictwo weszło na drogę dynamicznego rozwoju, stojąc na gruncie wartości chrześcijańskich, które stara się umacniać.

Media poinformowały, że krakowska kuria, we współpracy z firmą Ceramika Paradyż, wypuściła na rynek limitowaną serię płytek łazienkowych z modlącym się na tle chmur papieżem Janem Pawłem II i niewielką Matką Boską Częstochowską u dołu. W zeszłym tygodniu pierwsza partia płytek, w cenie 100 zł sztuka, trafiła do sprzedaży poprzez społecznościowy portal, któremu patronuje kardynał Dziwisz, krakowska kuria i parafie.

Analitycy przewidują, że z boską pomocą branża ta ma szansę na trwały, może nawet wieczny wzrost.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną