Coś z życia
Jak wykorzystać łóżka?
Władze Krakowa postanowiły rozreklamować się u sąsiadów. Pod hasłem „W Krakowie nie ma czasu na sen” od października rusza kampania promocyjna w niemieckich miastach. Głównym motywem kampanii będą puste łóżka hotelowe. Katarzyna Gądek z magistratu tłumaczyła w „Gazecie Krakowskiej”, że to taki żart sugerujący potencjalnym turystom, że Kraków oferuje całodobowe atrakcje: „Turyści, którzy zapłacili za pokój w hotelu, rezygnują więc z noclegu, bo szkoda im czasu na sen”.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną