Społeczeństwo

Ważne figury

Dlaczego manekiny żyją coraz krócej

Małgorzata Milewska-Malinowska i Agnieszka Pliszka od ponad dziesięciu lat śledzą najnowsze trendy w świecie manekinów. Pracują w firmie produkującej manekiny real line x MORE Mannequins. Małgorzata Milewska-Malinowska i Agnieszka Pliszka od ponad dziesięciu lat śledzą najnowsze trendy w świecie manekinów. Pracują w firmie produkującej manekiny real line x MORE Mannequins. Maga Ćwieluch
O tym, jak zmieniają się manekiny, kogo mają przypominać i dlaczego żyją coraz krócej, mówią Małgorzata Milewska-Malinowska i Agnieszka Pliszka z firmy produkującej manekiny.
Poprzez manekiny opowiada się całe historie, gdzie poszczególne postaci, jak aktorzy zatrzymani w kadrze, grają swoje role.Getty Images Poprzez manekiny opowiada się całe historie, gdzie poszczególne postaci, jak aktorzy zatrzymani w kadrze, grają swoje role.

JULIUSZ ĆWIELUCH: – Manekiny mają chyba szczęśliwe życie, zawsze takie uśmiechnięte.
MAŁGORZATA MILEWSKA-MALINOWSKA: – Niech im pan nie zazdrości, to jest ciężka harówka. Na manekinach wiszą nie tylko ubrania, ale ogromne obowiązki. To one mają nas zachęcić, żebyśmy kupili sobie kolejną spódnicę, jeszcze jeden sweterek. Są naszymi doradcami modowymi, kreatorami gustów i trendów.

I tym można się tak zmęczyć?
AGNIESZKA PLISZKA: – Większość klientów ma już kilka sweterków i niejedną spódnicę.

Polityka 4.2019 (3195) z dnia 22.01.2019; Społeczeństwo; s. 33
Oryginalny tytuł tekstu: "Ważne figury"

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Społeczeństwo

Dr Joanna Wardzała o pokoleniu 20-latków odrzucających konsumpcyjny styl życia rodziców

Rozmowa z dr Joanną Wardzałą, socjolożką i badaczką zachowań konsumpcyjnych, o tym, dlaczego dzisiaj młodzi ludzie nie chcą kupować i gromadzić dóbr.

Joanna Podgórska
12.11.2019