Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Świat

Eros na telefon

Porno w komórce

© PETE LEONARD/ZEFA/CORBIS © PETE LEONARD/ZEFA/CORBIS
Branża erotyczna umiejętnie wykorzystuje możliwości nowoczesnych telefonów komórkowych. Coraz popularniejsze stają się filmy pornograficzne na „mały ekran'.

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday Mr. Pedro - śpiewa aktorka ubrana w stylu Marilyn Monroe, poruszając się przy tym prowokująco. Oczywiście nie jest to słynna amerykańska gwiazda, a odbiorcą życzeń nie jest prezydent Kennedy, lecz Pedro, jeden z 42 milionów Hiszpanów posiadających telefon komórkowy. Właśnie dostał 20-sekundowy wideoklip z okazji urodzin. Koledzy z pracy wybrali akurat ten filmik, zainspirowany słynnymi życzeniami, które na 45 urodziny dedykowała Johnowi F. Kennedy'emu aktorka będąca symbolem seksu. Oprócz Marilyn mogli wybrać też: pielęgniarki, sekretarki, modelki. Wszystkie one są skąpo ubrane i zmysłowo wypowiadają jakiś tekst. Takie filmiki nadają się nie tylko na urodziny: w podobny sposób można uczcić jakąkolwiek okazję czy rocznicę, zaprosić kogoś na imprezę, do dyskoteki, czy na wieczór kawalerski, zamieścić ogłoszenia albo reklamę.

WIELKI MAŁY BIZNES

Te wideoklipy stanowią część nowego, kiełkującego przemysłu: usług na telefony komórkowe dla dorosłych. Branża ta istnieje zaledwie od dwóch lat, ale w tym czasie rozwinęła się i stała jedną z najbardziej obiecujących. Wyłoniła się wraz z nadejściem telefonii komórkowej trzeciej generacji (3G), która umożliwia szybkie pobieranie z internetu oraz przesyłanie materiałów wideo. Katalog produktów jest szeroki: programy typu reality-show, animowane tła na komórki, gry, wideoklipy, czaty. Wszystko to, mocno podlane erotycznym (jeśli nie wprost pornograficznym) sosem, zaczyna opanowywać „małe ekrany" telefonów komórkowych.

- Technologia jest naszym sprzymierzeńcem. Kiedy upowszechniły się wysokiej jakości aparaty telefoniczne, w branży nastąpiła eksplozja. Teraz, gdy na rynku funkcjonują cztery miliony aparatów 3G, erotyczne filmy wideo wypierają zdjęcia, tapety, animacje czy dzwonki w roli materiałów najczęściej ściąganych przez użytkowników - mówi Daniel Santamaría, odpowiedzialny za produkty dla dorosłych w firmie Movilisto.

Reklama