Archiwum Polityki

Co ma Lepper do latania?

Obecne w Polsce od roku tanie linie lotnicze Ryanair postawiły na nietypową reklamę własnych usług. Niskie ceny biletów opatrzono zdjęciem polskiego Sejmu z napisem: „Ryanair ma najniższe ceny! To nie może być tajemnicą nawet dla Leppera”. Firma tłumaczy, że chciała przyjść z pomocą przyszłemu wicepremierowi i zrekompensować mu brak dostępu do tajemnic NATO i UE, a także podziękować za osobisty wkład w rozwój ruchu pasażerskiego między Polską i tymi krajami Unii, które otworzyły swoje rynki pracy.

Polityka 19.2006 (2553) z dnia 13.05.2006; Ludzie i wydarzenia; s. 16
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Dołączam

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >