Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Kraj

TVP atakuje Morawieckiego. Chodzi o pieniądze na reklamy

Jacek Kurski i Mateusz Morawiecki Jacek Kurski i Mateusz Morawiecki Jakub Porzycki / Agencja Gazeta
Siedem minut i piętnaście sekund – tyle czasu „Wiadomości” TVP poświęciły, aby dołożyć premierowi Morawieckiemu. I to tuż po zwycięskich dla władzy wyborach prezydenckich.

„To była kampania medialnych ataków na urzędującego prezydenta i cały obóz PiS, na czele z jego liderem. Stawka była wysoka, więc brudna kampania nie powinna dziwić. Dziwić może jednak dość nieoczekiwane wsparcie dla tych mediów” – mówiła w poniedziałkowym głównym wydaniu „Wiadomości” Danuta Holecka, niezawodna żołnierka prezesa Jacka Kurskiego.

Chodzi o to, że spółki skarbu państwa, a nawet, o zgrozo, kancelaria premiera Mateusza Morawieckiego wykupiły reklamy o tarczy antykryzysowej. A gdzie? „Wiadomości” zaprezentowały okładki „Faktu”, „Polityki” i „Rzeczpospolitej”, pokazano też siedziby „Gazety Wyborczej” i TVN.

Działanie na szkodę obozu władzy

Pracownik TVP Jacek Łęski, który w materiale redakcyjnego kolegi wystąpił tym razem jako komentator, nie mógł się nadziwić: „W sytuacji tak ogromnej dysproporcji między mediami, które wspierają obóz III RP, a mediami wspierającymi zmiany, które w Polsce zachodzą od 2015 r.

Reklama