Rozmowa z pierwszą osobowością rosyjskiego teatru

Wy do tyłu, my do przodu
Rozmowa z reżyserem Konstantinem Bogomołowem, najciekawszym i najgłośniejszym twórcą współczesnego rosyjskiego teatru.
„Lear. Komedia” według Szekspira; w środku tytułowy bohater grany przez Rosę Chajrullinę.
Darya Pichugina

„Lear. Komedia” według Szekspira; w środku tytułowy bohater grany przez Rosę Chajrullinę.

Aneta Kyzioł: – Organizatorzy największego rosyjskiego festiwalu, Złotej Maski, a także polscy kuratorzy rozpoczynającego się wkrótce przeglądu najciekawszych rosyjskich produkcji ostatnich sezonów, Festiwalu Da! Da! Da!, przekonują, że w rosyjskim teatrze po dekadach zastoju zaczął się czas zmian: estetycznych, mentalnych, politycznych.
Konstantin Bogomołow: – Ta zmiana jest realna, rosyjski teatr przestaje być samozadowolony.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj