Teledyski się nie starzeją

Klipologia
Klip, dziecko muzycznego wideo i spotu reklamowego, rządzi dziś światem mediów. A na festiwal Planete+ Doc przyjedzie do Warszawy ojciec chrzestny zjawiska Michel Gondry.
„Is the Man Who Is Tall Happy?” najpopularniejszy film z Chomskym i z Gondrym jako mistrzem.
Against Gravity

„Is the Man Who Is Tall Happy?” najpopularniejszy film z Chomskym i z Gondrym jako mistrzem.

Klipy są w cenie. Nawet niedowiarków przekonał o tym unijny filmik polskiego rządu z „Hey Jude” Beatlesów z budżetem 7 mln zł, z których prawie milion wydano na samą produkcję. 30 lat wcześniej oblicze telewizji zmieniał „Thriller” Michaela Jacksona, nakręcony za porównywalne 500 tys. dol. Później jednak forma, która wyewoluowała z muzycznych wideo i filmów reklamowych, zmieniła nasz sposób porozumiewania się i dziś jest podstawową jednostką świata multimediów.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj