Gry

Age of Wonders III

Recenzja gry: „Age of Wonders III”

materiały prasowe
Solidna propozycja dla amatorów niespiesznych turówek z klasycznym sztafażem w postaci elfów, rycerzy, wróżek i orków.

Pierwsza od dekady strategiczna gra turowa z zacnej serii „Age of Wonders” nie jest tylko kolejnym powtórzeniem formuły wypracowanej przez pierwsze części „Heroes of Might&Magic”, co sugerują malkontenci. Owszem, jest zachowawcza, ale wyróżnia ją to, co zawsze było siłą „AoW”: przeniesienie układu armii z mapy strategicznej na mapę taktyczną, czyli pole bitwy. Można zatem próbować oflankować wroga mniejszymi oddziałami, dzięki takiemu manewrowi znacznie silniejszymi, niżby to wynikało z dodawania. Solidna propozycja dla amatorów niespiesznych turówek z klasycznym sztafażem w postaci elfów, rycerzy, wróżek i orków.

 

Triumph Software, Techland, Windows

Polityka 19.2014 (2957) z dnia 06.05.2014; Afisz. Premiery; s. 87
Oryginalny tytuł tekstu: "Age of Wonders III"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Świat

Izrael kontra Iran. Wielka bitwa podrasowanych samolotów i rakiet. Który arsenał będzie lepszy?

Na Bliskim Wschodzie trwa pojedynek dwóch metod prowadzenia wojny na odległość: kampanii precyzyjnych ataków powietrznych i salw rakietowych pocisków balistycznych. Izrael ma dużo samolotów, ale Iran jeszcze więcej rakiet. Czyj arsenał zwycięży?

Marek Świerczyński, Polityka Insight
15.06.2025
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną