Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 11,90 zł!

Subskrybuj
Gry

Age of Wonders III

Recenzja gry: „Age of Wonders III”

materiały prasowe
Solidna propozycja dla amatorów niespiesznych turówek z klasycznym sztafażem w postaci elfów, rycerzy, wróżek i orków.

Pierwsza od dekady strategiczna gra turowa z zacnej serii „Age of Wonders” nie jest tylko kolejnym powtórzeniem formuły wypracowanej przez pierwsze części „Heroes of Might&Magic”, co sugerują malkontenci. Owszem, jest zachowawcza, ale wyróżnia ją to, co zawsze było siłą „AoW”: przeniesienie układu armii z mapy strategicznej na mapę taktyczną, czyli pole bitwy. Można zatem próbować oflankować wroga mniejszymi oddziałami, dzięki takiemu manewrowi znacznie silniejszymi, niżby to wynikało z dodawania. Solidna propozycja dla amatorów niespiesznych turówek z klasycznym sztafażem w postaci elfów, rycerzy, wróżek i orków.

 

Triumph Software, Techland, Windows

Polityka 19.2014 (2957) z dnia 06.05.2014; Afisz. Premiery; s. 87
Oryginalny tytuł tekstu: "Age of Wonders III"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Fotoreportaże

Świat kolekcjonerów zabawek. Ludzie bez pasji ich nie zrozumieją

Świat kolekcjonerów zabawek niewiele ma wspólnego z zabawami.

Juliusz Ćwieluch
28.01.2023
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną