Gry

Bez dawnej magii

Recenzja gry: „Might&Magic: Heroes VII”

materiały prasowe
Jest to gra w porywach co najwyżej poprawna.

Wielbiciele strategii turowych zapewne skuszą się na „Might&Magic: Heroes VII” – nawet jeśli słusznie podejrzewają, że na dawną magię nie ma co liczyć. Jest to bowiem gra w porywach co najwyżej poprawna. Zbyt często irytuje nonszalanckim stosunkiem do tradycji serii (chybiona konwencja graficzna), brakami warsztatowymi (niedostatecznie, bywa, czytelne mapy) czy wręcz bezczelną hucpą, której przykładem jest na siłę, wyłącznie dla sensacji, wybity motyw miłości lesbijskiej – i to w scenariuszu tak przeraźliwie złym, że skłonny jestem podejrzewać autorów o sabotaż spowodowany odmową przyznania podwyżki.

Might&Magic: Heroes VII, Limbic Entertainment, Ubisoft, Windows

Polityka 44.2015 (3033) z dnia 27.10.2015; Afisz. Premiery; s. 75
Oryginalny tytuł tekstu: "Bez dawnej magii"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Kultura

TikTok – nowa fabryka hitów

Najpierw przenieśli się tu odbiorcy, widząc w tym miejsce dla żywej muzyki. Za nimi ruszyli twórcy – ostatnio Abba. I wydawcy, wyczuwając nową fabrykę hitów. Miejsce MTV zajął TikTok.

Michał R. Wiśniewski
21.09.2021
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną