Piszemy o wszystkim, co ważne

Codziennie coś nowego. Bądź w centrum wydarzeń.

Subskrybuj
Gry

Cywilizacja: wariacja

Recenzja gry: „Humankind”

materiały prasowe
W zależności od punktu widzenia „Humankind” to szklanka do połowy pełna.

Sid Meier, tworząc pierwszą grę z cyklu „Civilization” (1991 r.), zapoczątkował nowy gatunek strategicznych gier turowych o tworzeniu kultur i przeprowadzaniu ich przez kolejne rozdziały historii gatunku ludzkiego. „Humankind” to najnowsza próba detronizacji króla. Ale trudno uciec od nieustających porównań do „Civilization VI”. Być może nie sposób stworzyć gry w tej konwencji, która nie byłaby czytelną wariacją na temat klasycznej koncepcji Meiera, ale analogii jest mnóstwo.

Humankind, Amplitude Studios, Cenega, Windows

Polityka 40.2021 (3332) z dnia 28.09.2021; Afisz. Premiery; s. 79
Oryginalny tytuł tekstu: "Cywilizacja: wariacja"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Dołączam

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >