Muzyka

Moc jest z nimi

Recenzja płyty: Moreland and Arbuckle, „7 Cities”

materiały prasowe
Siła rażenia chwilami imponującą.

Duet Moreland and Arbuckle dobrze znany jest polskim miłośnikom bluesa nie tylko z nagrań, ale też dzięki występom w naszym kraju. Zaczynali od wydawanych niezależnie płyt, na których prezentowali dość surowe, minimalistyczne brzmienie w takich gatunkach, jak country blues czy folk. Od czasu podpisania kontraktu z dużą wytwórnią Telarc duet wzbogacił swoje brzmienie i poszerzył krąg zainteresowań stylistycznych. Na nowej płycie „7 Cities” słyszymy – obok bluesa z Delty – również dźwięki rockowe, rhythm and bluesowe, a także, niespodziewanie, cover „Everybody Wants to Rule the World” Tears for Fears. Ta różnorodność w ogóle nie razi, a jakość, zarówno instrumentalna, jak i wokalu Dustina Arbuckle’a, jest najwyższej klasy. Niemałą zasługę w tym, jak duet brzmi na „7 Cities”, ma zapewne producent Matt Bayles współpracujący wcześniej z takimi zespołami, jak Mastodon czy The Sword. Moreland and Arbuckle to oczywiście nie metalowcy, ale siłę rażenia mają chwilami imponującą.

 

Moreland and Arbuckle, 7 Cities, Telarc

Polityka 36.2013 (2923) z dnia 03.09.2013; Afisz. Premiery; s. 77
Oryginalny tytuł tekstu: "Moc jest z nimi"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Nauka

Skąd dramatyczne wahania liczby infekcji covid-19?

Czym tłumaczyć gwałtowny spadek raportowanych zakażeń koronawirusem? Rozmawiamy z dr. Franciszkiem Rakowskim z ICM, który modeluje przebieg pandemii od samego jej początku.

Karol Jałochowski
26.11.2020
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną