Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Muzyka

Bez eksperymentów

Recenzja płyty: Curtis Salgado, „Damage Control”

materiały prasowe
Ta muzyka zadowoli tych, którzy cenią tradycyjną, wysokiej klasy twórczość, opartą na sprawdzonych wzorach.

Dobiegający siedemdziesiątki Curtis Salgado to jeden z prominentnych przedstawicieli amerykańskiego bluesa. Jest nie tylko wokalistą, ale również kompozytorem i mistrzem harmonijki ustnej. Jego najnowsza płyta „Damage Control” jest nie pierwszym już w karierze artysty dowodem, że nie daje się on uwięzić w klatce z etykietką „blues”. Po dynamicznym, otwierającym całość, rhythmandbluesowym „The Longer That I Live” następuje seria zróżnicowanych pod względem tempa i nastroju utworów obejmujących takie gatunki, jak blues, soul, R&B czy nawet rock and roll, czego dobitnym dowodem jest zamykające płytę wykonanie kompozycji Larry’ego Williamsa „Slow Down”.

Curtis Salgado, Damage Control, Alligator

Polityka 13.2021 (3305) z dnia 23.03.2021; Afisz. Premiery; s. 81
Oryginalny tytuł tekstu: "Bez eksperymentów"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >