Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Wystawy

To idzie młodość

Recenzja wystawy: „Must See”

Hanna Dyrcz, ERGO Hestia – Raport roczny, 2017 r. Hanna Dyrcz, ERGO Hestia – Raport roczny, 2017 r. Hanna Dyrcz / materiały prasowe
Bardzo ciekawe przedsięwzięcie z pogranicza sztuk wizualnych, designu, reklamy, przedsiębiorczości.

Bardzo ciekawe przedsięwzięcie z pogranicza sztuk wizualnych, designu, reklamy, przedsiębiorczości. Sama wystawa (trwa króciutko, trzeba się spieszyć, by ją zobaczyć) jest końcowym etapem. Na początku było 600 (!) młodych projektantów, którzy zgłosili się do projektu See&Say. Wszyscy trafili na konsultacje prowadzone przez 50 ekspertów. Ostatecznie wybrano 101 projektantów (w tym 18 najlepszych wyróżniono), których osiągnięcia zostaną pokazane na wystawie. Przedsięwzięcie ma szeroką formułę, dość powiedzieć, że kwalifikowano w aż 17 kategoriach, od klasycznych, typu moda, fotografia, reklama, wideo, ilustracja, po nowocześnie brzmiące, typu project design czy creative technology

Must See, Centrum Kreatywności Targowa 56, Warszawa, wystawa czynna do 18 lutego

Polityka 7.2018 (3148) z dnia 13.02.2018; Afisz. Premiery; s. 79
Oryginalny tytuł tekstu: "To idzie młodość"
Reklama