Piszemy o wszystkim, co ważne

Codziennie coś nowego. Bądź w centrum wydarzeń.

Subskrybuj
Wystawy

Bez kompleksów

Recenzja wystawy: „Coming Out”

Ewa Hiller, „Algator”. Ewa Hiller, „Algator”. Jakubina / materiały prasowe
Łatwo to przegapić, bo najlepsze tegoroczne dyplomy stołecznej ASP zagoszczą w publicznej przestrzeni jak zwykle bardzo krótko.

Łatwo to przegapić, bo najlepsze tegoroczne dyplomy stołecznej ASP zagoszczą w publicznej przestrzeni jak zwykle bardzo krótko. A przegapić szkoda, bo ekspozycja jest ciekawa, na dobrym poziomie artystycznym, momentami intrygująca. Cóż, przedsięwzięcie, swego czasu pionierskie w skali kraju (dziś każda uczelnia artystyczna organizuje podobne), wkracza w drugie dziesięciolecie, co oznacza, że nabrało doświadczenia w dbaniu o jakość. Poszukiwanie tu prawidłowości czy modnych wątków nie jest proste, bo jednym z walorów tej ekspozycji pozostaje różnorodność: idei, środków wyrazu, spojrzeń na świat. Gdybym jednak miał jakieś wskazać, zwróciłbym uwagę na dwa tropy. Po pierwsze, ekologia, natura i walka o czyste środowisko.

Coming Out, Najlepsze dyplomy Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, budynek Wola Retro, do 15 grudnia

Polityka 49.2019 (3239) z dnia 03.12.2019; Afisz. Premiery; s. 83
Oryginalny tytuł tekstu: "Bez kompleksów"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Dołączam

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >