Nowe trendy w mediach

Ukontentowani
Zarażają wirusami, drążą, kleją się i serwują przekąski – oto, co nowe media robią z ludźmi, a ludzie z mediami.
Kadr z serialu „Lost”, który stał się przedmiotem rozważań i komentarzy na blogach.
Album Online/EAST NEWS

Kadr z serialu „Lost”, który stał się przedmiotem rozważań i komentarzy na blogach.

Będę niewypowiedzianie ukontentowany, mogąc... – zaczyna znany piosenkarz w reklamie telefonów na kartę. Dlaczego nie mówi po prostu: zadowolony? Albo w młodszym stylu: podjarany? Cóż, dobrze czasem użyć słowa, które wypadło z obiegu, bo powtarzana w kółko reklama może je przywrócić do użycia, za każdym razem kojarząc potem z reklamowanym produktem. Coraz częściej podobnymi zabiegami posługują się autorzy tekstów prasowych albo przekazów wideo.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną