Ludzie i style

Mów o tym każdemu

Jak bracia Sekielscy zebrali pieniądze na swój film?

Tomasz Sekielski na planie „Tylko nie mów nikomu” – 21 mln odsłon do tej pory. Tomasz Sekielski na planie „Tylko nie mów nikomu” – 21 mln odsłon do tej pory. Sekielski / Youtube
Sfinansowany i wyemitowany w sieci dokument „Tylko nie mów nikomu” braci Sekielskich, pokazując mroczną twarz Kościoła, odsłonił coś jeszcze: jasną stronę internetu.
„Kołyma”, reż. Jurij Dud’ – 13 mln odsłon.wdud/Youtube „Kołyma”, reż. Jurij Dud’ – 13 mln odsłon.

Te liczby robią wrażenie – w jeden weekend dokument „Tylko nie mów nikomu” Marka i Tomasza Sekielskich zebrał koło 7 mln odsłon na YouTube. Oglądalność nadal rośnie. Gdy oddajemy ten tekst do druku, na liczniku jest już 21 mln. Pojawia się też coraz więcej materiałów uzupełniających, realizowanych przez innych vlogerów, komentatorów. Kanał Sekielskiego otrzymał zaś od YouTube Srebrną Nagrodę za zebranie 100 tys. subskrybentów w ciągu doby. Jednocześnie utrzymuje popularność powiązany z dokumentem hasztag #Tylkoniemownikomu.

Polityka 22.2019 (3212) z dnia 28.05.2019; Ludzie i style; s. 70
Oryginalny tytuł tekstu: "Mów o tym każdemu"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >