Serwisy społecznościowe – kolejna bańka?

Z czym do smartfona
W świecie Internetu biznes nie nadąża za technologią. Najboleśniej przekonuje się dziś o tym Facebook.
Smartfony i tablety stają się jednym z najważniejszych kanałów mediowych.
Bernhard Lang/Getty Images/FPM

Smartfony i tablety stają się jednym z najważniejszych kanałów mediowych.

Mark Zuckerberg, twórca, szef i współwłaściciel Facebooka, posypuje głowę popiołem. „Zawaliłem sprawę, ale naprawimy to” – przekonywał podczas niedawnej konferencji w San Francisco, tłumacząc, dlaczego od majowego debiutu na nowojorskiej giełdzie NASDAQ wartość akcji spadła o połowę. Wszystko przez urządzenia mobilne – smartfony i tablety – które w coraz większym stopniu umożliwiają kontakt z Internetem. FB (taki ma skrót spółka na giełdzie) od dawna oferuje swój serwis w wersji mobilnej, bo telefon staje się dziś podstawowym i najbardziej osobistym narzędziem do łączności z Internetem.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną