Prenumerata na trudne czasy.

6 miesięcy za 99 zł.

Subskrybuj
Rynek

Jak nie utonąć w plastiku?

Zrównoważony rozwój i odpowiedzialny biznes

Coca-Cola ruszyła z kampanią edukacyjną – „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowaną na 11 lat, do 2030 r. Coca-Cola ruszyła z kampanią edukacyjną – „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowaną na 11 lat, do 2030 r. materiały prasowe
Dbanie o środowisko naturalne, propagowanie proekologicznych zachowań i wypracowywanie z lokalnymi władzami i organizacjami pozarządowymi wspólnych rozwiązań na rzecz walki z odpadami To dla odpowiedzialnych firm kluczowe zadania w ramach celów zrównoważonego rozwoju.
Rok 2030 to dla Coca-Coli cezura dotycząca zbiórki butelek i puszek. Do tego momentu firma chce zebrać i przetworzyć tyle puszek i butelek, ile trafia od niej do konsumentów.PantherMedia Rok 2030 to dla Coca-Coli cezura dotycząca zbiórki butelek i puszek. Do tego momentu firma chce zebrać i przetworzyć tyle puszek i butelek, ile trafia od niej do konsumentów.

Producent napojów Coca-Cola, zdając sobie sprawę, w jakim stopniu jego działalność biznesowa na świecie ma wpływ na problemy związane m.in. z nadmiernym zużyciem wody czy odpadami, jakimi są plastikowe butelki po napojach, postanowił włączyć się w pomoc w ich rozwiązywanie. – Szacuje się, że na świecie w ciągu jednej minuty kupowanych jest milion plastikowych butelek, które szybko stają się odpadem. Tymczasem można je ponownie wykorzystać: zbierając i poddając recyklingowi. Jesteśmy świadomi problemu zanieczyszczenia świata odpadami i nie jest on nam obojętny.

Polityka 27.2019 (3217) z dnia 02.07.2019; Rynek; s. 45
Oryginalny tytuł tekstu: "Jak nie utonąć w plastiku?"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >