Rynek

Jak nie utonąć w plastiku?

Zrównoważony rozwój i odpowiedzialny biznes

Coca-Cola ruszyła z kampanią edukacyjną – „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowaną na 11 lat, do 2030 r. Coca-Cola ruszyła z kampanią edukacyjną – „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowaną na 11 lat, do 2030 r. materiały prasowe
Dbanie o środowisko naturalne, propagowanie proekologicznych zachowań i wypracowywanie z lokalnymi władzami i organizacjami pozarządowymi wspólnych rozwiązań na rzecz walki z odpadami To dla odpowiedzialnych firm kluczowe zadania w ramach celów zrównoważonego rozwoju.
Rok 2030 to dla Coca-Coli cezura dotycząca zbiórki butelek i puszek. Do tego momentu firma chce zebrać i przetworzyć tyle puszek i butelek, ile trafia od niej do konsumentów.PantherMedia Rok 2030 to dla Coca-Coli cezura dotycząca zbiórki butelek i puszek. Do tego momentu firma chce zebrać i przetworzyć tyle puszek i butelek, ile trafia od niej do konsumentów.

Producent napojów Coca-Cola, zdając sobie sprawę, w jakim stopniu jego działalność biznesowa na świecie ma wpływ na problemy związane m.in. z nadmiernym zużyciem wody czy odpadami, jakimi są plastikowe butelki po napojach, postanowił włączyć się w pomoc w ich rozwiązywanie. – Szacuje się, że na świecie w ciągu jednej minuty kupowanych jest milion plastikowych butelek, które szybko stają się odpadem. Tymczasem można je ponownie wykorzystać: zbierając i poddając recyklingowi. Jesteśmy świadomi problemu zanieczyszczenia świata odpadami i nie jest on nam obojętny.

Polityka 27.2019 (3217) z dnia 02.07.2019; Rynek; s. 45
Oryginalny tytuł tekstu: "Jak nie utonąć w plastiku?"

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Nauka

Tajemniczy lud denisowian

Denisowianie znani są niemal wyłącznie z kopalnego DNA. Badamy ich od dziesięciu lat, a każde nowe odkrycie przynosi kolejną zagadkę.

Marcin Ryszkiewicz
12.01.2021