Rynek

Jak nie utonąć w plastiku?

Zrównoważony rozwój i odpowiedzialny biznes

Coca-Cola ruszyła z kampanią edukacyjną – „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowaną na 11 lat, do 2030 r. Coca-Cola ruszyła z kampanią edukacyjną – „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowaną na 11 lat, do 2030 r. materiały prasowe
Dbanie o środowisko naturalne, propagowanie proekologicznych zachowań i wypracowywanie z lokalnymi władzami i organizacjami pozarządowymi wspólnych rozwiązań na rzecz walki z odpadami To dla odpowiedzialnych firm kluczowe zadania w ramach celów zrównoważonego rozwoju.
Rok 2030 to dla Coca-Coli cezura dotycząca zbiórki butelek i puszek. Do tego momentu firma chce zebrać i przetworzyć tyle puszek i butelek, ile trafia od niej do konsumentów.PantherMedia Rok 2030 to dla Coca-Coli cezura dotycząca zbiórki butelek i puszek. Do tego momentu firma chce zebrać i przetworzyć tyle puszek i butelek, ile trafia od niej do konsumentów.

Producent napojów Coca-Cola, zdając sobie sprawę, w jakim stopniu jego działalność biznesowa na świecie ma wpływ na problemy związane m.in. z nadmiernym zużyciem wody czy odpadami, jakimi są plastikowe butelki po napojach, postanowił włączyć się w pomoc w ich rozwiązywanie. – Szacuje się, że na świecie w ciągu jednej minuty kupowanych jest milion plastikowych butelek, które szybko stają się odpadem. Tymczasem można je ponownie wykorzystać: zbierając i poddając recyklingowi. Jesteśmy świadomi problemu zanieczyszczenia świata odpadami i nie jest on nam obojętny.

Polityka 27.2019 (3217) z dnia 02.07.2019; Rynek; s. 45
Oryginalny tytuł tekstu: "Jak nie utonąć w plastiku?"

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Społeczeństwo

Czy wiesz, skąd pochodzi to, co nosisz?

Firmy odzieżowe (i nie tylko) lubią zapewniać, że są społecznie odpowiedzialne. Pora im powiedzieć: sprawdzam. Zwłaszcza w czasach pandemii.

Jędrzej Dudkiewicz
28.09.2020