Dbanie o środowisko naturalne, propagowanie proekologicznych zachowań i wypracowywanie z lokalnymi władzami i organizacjami pozarządowymi wspólnych rozwiązań na rzecz walki z odpadami To dla odpowiedzialnych firm kluczowe zadania w ramach celów zrównoważonego rozwoju.
Producent napojów Coca-Cola, zdając sobie sprawę, w jakim stopniu jego działalność biznesowa na świecie ma wpływ na problemy związane m.in. z nadmiernym zużyciem wody czy odpadami, jakimi są plastikowe butelki po napojach, postanowił włączyć się w pomoc w ich rozwiązywanie. – Szacuje się, że na świecie w ciągu jednej minuty kupowanych jest milion plastikowych butelek, które szybko stają się odpadem. Tymczasem można je ponownie wykorzystać: zbierając i poddając recyklingowi. Jesteśmy świadomi problemu zanieczyszczenia świata odpadami i nie jest on nam obojętny.
Polityka
27.2019
(3217) z dnia 02.07.2019;
Rynek;
s. 45
Oryginalny tytuł tekstu: "Jak nie utonąć w plastiku?"