Rynek

Układ zamknięty

Rządowy dom mediowy

Wspólnicy tworzący dom mediowy Orlen-PZU są dobrej myśli. Wspólnicy tworzący dom mediowy Orlen-PZU są dobrej myśli. Igor Morski
PKN Orlen i Grupa PZU ogłosiły plan stworzenia wspólnego domu mediowego, który zajmie się kampaniami reklamowymi obu wspólników. Autorzy ubezpieczeniowo-naftowej agencji reklamowej liczą na zyski, eksperci widzą w tym kolejny skok na państwową kasę.
Dyrektor Adam Burak z Orlenu zapewnia, że nowy dom mediowy Orlen-PZU będzie profesjonalnym podmiotem na rynku reklamowym.Forum Dyrektor Adam Burak z Orlenu zapewnia, że nowy dom mediowy Orlen-PZU będzie profesjonalnym podmiotem na rynku reklamowym.

Informacja o tym, że Orlen i PZU złożyły do prezesa UOKiK wniosek o zgodę na stworzenie wspólnego domu mediowego, wywołała w branży reklamowej konsternację. – Czemu ten pomysł ma służyć? To kosztowne posunięcie i przyniesie więcej strat niż korzyści. Z całym szacunkiem dla Orlenu i PZU, ale ich budżety reklamowe nie porażają wielkością – zastanawia się jeden z szefów agencji reklamowych. I prosi o anonimowość, bo nie wiadomo, czy państwowe spółki doprowadzą swój projekt do finału.

Czytaj także

Współczesny

Po co właściwie żyjemy? Jaki jest sens życia?

Cóż bardziej jałowego niż pytanie o sens życia? Brzmi patetycznie, a nawet infantylnie. Dorośli unikają takiej frazeologii, jedynie młodzież czasami na nią się jeszcze nabiera. Tylko właściwie dlaczego pytanie o sens życia wzbudza zażenowanie?

Jan Hartman
25.09.2018