Prenumerata na trudne czasy.

6 miesięcy za 99 zł.

Subskrybuj
Rynek

Układ zamknięty

Rządowy dom mediowy

Wspólnicy tworzący dom mediowy Orlen-PZU są dobrej myśli. Wspólnicy tworzący dom mediowy Orlen-PZU są dobrej myśli. Igor Morski
PKN Orlen i Grupa PZU ogłosiły plan stworzenia wspólnego domu mediowego, który zajmie się kampaniami reklamowymi obu wspólników. Autorzy ubezpieczeniowo-naftowej agencji reklamowej liczą na zyski, eksperci widzą w tym kolejny skok na państwową kasę.
Dyrektor Adam Burak z Orlenu zapewnia, że nowy dom mediowy Orlen-PZU będzie profesjonalnym podmiotem na rynku reklamowym.Forum Dyrektor Adam Burak z Orlenu zapewnia, że nowy dom mediowy Orlen-PZU będzie profesjonalnym podmiotem na rynku reklamowym.

Informacja o tym, że Orlen i PZU złożyły do prezesa UOKiK wniosek o zgodę na stworzenie wspólnego domu mediowego, wywołała w branży reklamowej konsternację. – Czemu ten pomysł ma służyć? To kosztowne posunięcie i przyniesie więcej strat niż korzyści. Z całym szacunkiem dla Orlenu i PZU, ale ich budżety reklamowe nie porażają wielkością – zastanawia się jeden z szefów agencji reklamowych. I prosi o anonimowość, bo nie wiadomo, czy państwowe spółki doprowadzą swój projekt do finału.

Polityka 33.2019 (3223) z dnia 12.08.2019; Rynek; s. 50
Oryginalny tytuł tekstu: "Układ zamknięty"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >