Królu zbawco, zostań sprzedawcą!
Pracodawcy stają na głowie, żeby znaleźć pracowników. Kuszą elastycznymi godzinami pracy, obdarowują egzotycznymi podróżami na koszt firmy, a w desperacji wabią nawet wierszowanymi ogłoszeniami.

Już ponad połowa polskich przedsiębiorców ma problemy z prowadzeniem firm: brakuje im pracowników. W 2007 r. co piąta firma musiała zrezygnować ze świadczenia części usług. Aż 14 proc. przedsiębiorców twierdzi, że z powodu braku ludzi ogranicza udział w przetargach.

Teraz już nie wystarczy dać pracę. Żeby kandydat zainteresował się ofertą, już na początek trzeba obiecać mu coś ekstra – mówi Karolina Adamiec, dyrektor zarządzający firmy rekrutacyjnej Reed.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną