Moje - inne niż wszystkie, czyli moda na produkty spersonalizowane

Tak samo oryginalni
Dziś w cenie jest nie masowość produktu, tylko jego personalizacja. Dzięki niej poczujemy się wyjątkowo – do czasu kolejnych zakupów.
Jak się wyróżnić z tłumu?
satina/PantherMedia

Jak się wyróżnić z tłumu?

Zdjęcie wrzucone przez Kasię na Facebooka przedstawia dwie butelki Coca-Coli. Na jednej z etykiet napisane Mama, na drugiej Tata. Podpis: „Coming soon” („Już wkrótce”). W komentarzach stos gratulacji dla świeżo upieczonych rodziców. Podczas gdy Kasia cieszy się, że w niebanalny sposób mogła powiadomić znajomych o swym błogosławionym stanie, twórcy kampanii pod znamiennym tytułem „Podziel się radością” zacierają ręce. Efekt, który chcieli uzyskać drukując na etykietach i puszkach 150 polskich imion, został osiągnięty.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną