Archiwum Polityki

Rosyjska rakieta

Szarapowa, twierdzą znawcy sportowo-reklamowego rynku, może prześcignąć nawet takie maszyny do robienia pieniędzy jak Tiger Woods czy David Beckham.

Maria Szarapowa mówi wszystko – brzmiało hasło reklamowe wydawnictwa Alfred A. Knopf, w którym zwyciężczyni Wimbledonu opublikowała swoją pierwszą autobiograficzną książkę. Kilkuset fotoreporterów oblegało piękną siedemnastolatkę, kiedy opowiadała, jak pokochała tenis. Na wieczorze promocyjnym podawano kapuśniak i oranżadę zaprawianą barszczem. Zaproszonych wydawców pobili niezaproszeni rosyjscy gangsterzy.

Piękna Masza oczywiście nie napisała jeszcze książki – powyższa relacja to żart z satyrycznego magazynu „The Spoof!

Polityka 29.2004 (2461) z dnia 17.07.2004; Społeczeństwo; s. 82
Reklama