Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Kraj

15 mln zł na promocję Funduszu Sprawiedliwości. Czyli na co?

Zbigniew Ziobro Zbigniew Ziobro Forum
Resort Ziobry ogłosił w kwietniu przetarg na „kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości”. Politycy Solidarnej Polski z pewnością na tym skorzystają.

Fundusz Sprawiedliwości (FS) jest nadzorowany przez ministra Zbigniewa Ziobrę. W tym roku ma do dyspozycji 117 mln zł m.in. z nawiązek sądowych. Ma wspomóc pokrzywdzonych przestępstwami oraz ich najbliższych, choć w praktyce pieniądze idą też na inne cele. W kwietniu resort ogłosił kolejny przetarg na promocję FS, chce na nią wydać aż 15 mln zł.

Promocja na bogato

Chodzi o przygotowanie strategii, koncepcji oraz kreację materiałów promujących FS. Kampanie medialna, piarowa i marketingowa mają być prowadzone z wielkim rozmachem. Ministerstwo zleci m.in. druk materiałów promocyjnych i przygotowanie „kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców” związanych z bieżącą działalnością Funduszu.

W ogłoszeniu przetargowym można wyczytać, że chodzi m.in. o „lokowanie idei produktu” w mediach elektronicznych i serialu telewizyjnym (w co najmniej jednym odcinku), artykuły sponsorowane w dziennikach i tygodnikach o zasięgach ogólnopolskim i regionalnym, dodatkowo na kanale YouTube „u influencera”, którego liczba subskrybentów waha się w przedziale 1–1,5 mln. Ma w planach też miesięczną kampanię wideo na Facebooku, która zrealizuje 10 mln odsłon, i w serwisie o zasięgu powyżej 5 mln unikalnych użytkowników.

Czytaj też: Ziobryści uderzyli. Chcą lepić PiS na swoje podobieństwo

Komu służy ta promocja?

Reklama