Kraj

Strategia lansu

Hity i kity premiera

Żeby dotrzeć do młodszych odbiorców – nie tylko jako bohater memów – w połowie września premier uruchomił podcast, w którym opowiada m.in. o Polskim Ładzie i bieżących problemach. Żeby dotrzeć do młodszych odbiorców – nie tylko jako bohater memów – w połowie września premier uruchomił podcast, w którym opowiada m.in. o Polskim Ładzie i bieżących problemach. Mirosław Gryń / Polityka
Mateusz Morawiecki i śmieszy, i mami. Od tego, czy uda mu się sprzedać Polakom tzw. Polski Ład, zależy jego polityczna przyszłość. Ostatnio uruchomił nawet własny podcast.
Jak radzą specjaliści od PR, Morawiecki próbuje „mówić obrazowym językiem”.Mateusz Włodarczyk/Forum Jak radzą specjaliści od PR, Morawiecki próbuje „mówić obrazowym językiem”.

W memowym obiegu pojawiły się trzy „nowe frazeologizmy”: „Dogadać się jak Sasin z Czechami” – nic nie załatwić i jeszcze za to zapłacić, „Wyjść jak Obajtek na nieruchomościach” – obłowić się, i „Znać się jak Morawiecki na cenach chleba” – czyli nic nie wiedzieć, ale dużo gadać (za: Sekcja Gimnastyczna, FB). Ten ostatni to nawiązanie do niedawnej rozmowy Mateusza Morawieckiego z „Faktem” i pytania dziennikarki o cenę chleba.

Polityka 40.2021 (3332) z dnia 28.09.2021; Temat tygodnia; s. 16
Oryginalny tytuł tekstu: "Strategia lansu"
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Los bezpłodnych katolików: niech Bóg decyduje

Wierzą w Boga, dlatego nie decydują się na potępiane przez Kościół in vitro i inseminację. Niepłodni po katolicku.

Elżbieta Turlej
24.01.2013