Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Kultura

Rapują i lokują

Rapują i lokują. Czy to jeszcze piosenka, czy już reklama?

Ważną bohaterką najnowszego klipu Young Leosi jest puszka napoju energetycznego. Ważną bohaterką najnowszego klipu Young Leosi jest puszka napoju energetycznego. Young Leosia / Youtube
W kończącym się sezonie młode gwiazdy muzyki okazały się wyjątkowo atrakcyjnymi nośnikami reklamy. Czy to nowe zjawisko? A może powrót do przeszłości?
Bracia Kacperczyk z wytwórni SBM, beneficjenci programu Perła Feel The Beat, wspomagającego zdolną muzycznie młodzież.SBM Label/Youtube Bracia Kacperczyk z wytwórni SBM, beneficjenci programu Perła Feel The Beat, wspomagającego zdolną muzycznie młodzież.

O co chodzi w ostatnim klipie Young Leosi, można się zorientować już w 28. sekundzie. To wtedy na ekranie pojawia się puszka napoju energetycznego. W 54. sekundzie pije go dwójka tancerzy, a na następnych zapasy produktu już czekają na podłodze. W drugiej minucie oglądamy otwieranie puszki. A wreszcie – dla mniej spostrzegawczych – dostajemy jeszcze puszkę w samym centrum uwagi, na głowie tancerki, do słów „Chcę, żeby każdy widział”. Dla pewności, gdyby jednak ktoś nie zobaczył, tancerze noszą koszulki z logo firmy.

Polityka 26.2022 (3369) z dnia 21.06.2022; Kultura; s. 78
Oryginalny tytuł tekstu: "Rapują i lokują"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >